Subtotaal:  0,00

    Verzendbeleid

    1. Ons verzendbeleid zorgt ervoor dat uw bestelling binnen maximaal 2 dagen na aankoop wordt geleverd.
    2. Zodra uw betaling is verwerkt, maken we uw artikelen direct klaar voor verzending.
    3. Bestellingen worden verzonden via betrouwbare Food Van-diensten om een snelle en efficiënte levering te garanderen.
    4. Houd er rekening mee dat weekenden en feestdagen de levertijden kunnen beïnvloeden, maar we streven ernaar om in de meeste gevallen binnen het venster van 2 dagen te blijven. Plaats uw bestelling na het controleren van ons bezorg- of afhaalschema.
    5. Voor vragen of zorgen staat ons klantenserviceteam klaar om u te helpen.

    Hier zijn onze bezorggebieden met bijbehorende verzendkosten: Klik hier

    1. Biedt een uitgebreid overzicht van de verzendzones en bijbehorende kosten van het bedrijf.
    2. Het benadrukt de verschillende regio's die we bedienen, met specifieke bezorgkosten en tijdschema's per gebied.
    3. Aanvullende informatie, zoals orderwaardedrempels voor gratis verzending of speciale toeslagen voor bepaalde items, kan worden besproken via E-mail: info@aartirotitaste.nl of via het formulier hieronder.

    Opmerking: We berekenen elke andere verzendkosten, belasting of extra kosten of kortingen tijdens de checkout. Controleer daar ook de details.


    Retourbeleid van onze voedingsproducten

    1. Vanwege voedselveiligheidsvoorschriften kunnen voedingsproducten, zodra ze zijn geleverd, niet worden geruild of geretourneerd. Dit beleid waarborgt de veiligheid en kwaliteit van voedsel door besmetting of knoeien te voorkomen. Het beschermt consumenten tegen gezondheidsrisico's en zorgt voor naleving van strikte voedselveiligheidsnormen, wat bijdraagt aan de volksgezondheid en vertrouwen in de voedselverwerking.
    2. Als u kwaliteitsproblemen constateert met een voedingsproduct (droog, vers of bevroren), zoals het ontvangen van onjuiste of beschadigde artikelen, neem dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling contact op met ons klantenserviceteam.
      • Bij voorkeur voegt u een foto of video van het product toe om ons te helpen de situatie snel te beoordelen.
      • Zodra uw melding is ontvangen, reageren we en verwerken we uw verzoek binnen 3 werkdagen.
      • Dit proces zorgt ervoor dat eventuele problemen efficiënt worden afgehandeld, zodat we de hoogste normen van productkwaliteit en klanttevredenheid kunnen handhaven. Bedankt dat u ons helpt u beter van dienst te zijn!
    3. Klanten kunnen via verschillende kanalen contact met ons opnemen voor ondersteuning of vragen. Neem contact op via e-mail, telefoon, WhatsApp of vul eenvoudig het onderstaande formulier in. We zijn er om u te helpen met vragen, zorgen of feedback en zorgen voor een naadloze communicatie voor een betere klantervaring. Neem gerust contact op wanneer u wilt!


    Opmerking: Controleer onze bezorggebieden en de minimale bestelwaarde voor gratis bezorging via een gegeven link.